    From: "XX" <X...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Slub
    Date: Mon, 26 Jul 2004 17:05:49 +0200

    No wlasnie prawo kanoniczne ??? Czy wedlug prawa kanonicznego mam slub
    cywilny z jedna a koscielny z druga to nie popelniam jakiejs herezji ?? i na
    odwrot czy jesli mam cywilny i chce koscielny z inna ?? Nie mowie o
    konkordatowym slubie bo to zwiazek prawa cywilnego z kanonicznym !
    Czy nikt mi nie odpowie hmmmmm chyba trza do ksiedza pedzic ;) Bo tak jakos
    z nikad wziely sie te moje rozwazania. Kolega ma slub cywilny ale nie ma
    koscielnego i teraz tak teoretycnzie jesli chce wziasc koscielny z inna to
    czy ksiadz go udzieli oraz druga sytuacja dajmy na to ze sie cywilnie
    rozwiedzie to czy wtedy tez ksiadz udzieli koscielnego ??