  • Data: 2020-07-23 07:05:20
    Temat: Re: Slawomir N
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9e2v5mqvy2af$....@4...n
    et...
    Dnia Wed, 22 Jul 2020 16:03:04 +0200, J.F. napisał(a):

    >Oficjalnie zawartość kontenerów kupowała od PCK firma Wtórpol ze
    >Skarżyska-Kamiennej, potentat w dziedzinie utylizacji używanej
    >odzieży.
    >Pieniądze ze sprzedaży do Wtórpolu wspierać miały działalność PCK.
    >Ale
    >okazało się, że PCK był okradany. Zamiast do Wtórpolu, część ubrań
    >była
    >sprzedawana sklepom z odzieżą używaną. A pieniądze - zamiast do kasy
    >PCK -
    >trafiały do prywatnych kieszeni osób z kierownictwa dolnośląskiego
    >oddziału
> [...]

    ne-ubrania-dla-pck-kradl-je-posel-pis/ar/c1-14656555

    tu cos wiecej
    https://gs24.pl/wroclaw-radny-pis-w-areszcie-wyprowa
    dzal-pieniadze-z-pck/ar/12969673

    "Dolnośląski Oddział PCK współpracował z firmą Wtórpol ze
    Skarżyska-Kamiennej przy zbieraniu odzieży do ustawionych na ulicach
    kontenerów. Czerwony Krzyż zbierał odzież i oddawał firmie ze
    Skarżyska. Na rachunek PCK wpływała za to gotówka.

    Ale ludzie z PCK zwietrzyli interes. Przygarnęli bezdomnego, dali mu
    pokój w siedzibie PCK we Wrocławiu i w 2015 roku założyli na niego
    firmę. I to na konto tej firmy Wtórpol miał wpłacać od tego momentu
    pieniądze za używaną odzież. Tak też robił. Wtórpol nie interesował
    się, dlaczego tak się dzieje. W PCK tłumaczyli, że to po prostu firma
    z którą współpracują."

    Dziwne to troche, tak zmienic konto do wplaty, chyba, ze PCK zlecila
    nowej firmie obsluge tych pojemnikow - oproznianie i transport do
    Skarzyska, co wydaje sie naturalne.
    A przy okazji mozna dokonac pierwszej selekcji :-)

    Musi byc grubo, skoro ziobrotura pociagnela sprawe, ktora zreszta
    wlasnie sie toczy w sadzie.
    No chyba ze ... wroclawska wcale nie ziobro-, a srodowsko tylko czeka
    az Ziobro zechce ukrecic leb sprawie ... i poleci do TV :-)

    J.