  • Data: 2011-07-28 19:18:18
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jul 2011, witek wrote:

    > nie wiem, czy zauwazyles, ze jak za pierscionek z tomabku zaplacisz 20 tys zł
    > bo masz taki kaprys , to podatek nalezy sie od wartosci rynkowej czyli gora
    > od 20 zl.

    Tylko w przypadku PCC, czyli sprzedaży w formie nie kwalifikującej się
    do DG. W przypadku DG VAT (jeśli podlega), akcyza (jeśli podlega)
    oraz dochodowy (praktycznie zawsze podlega) płaci się od wartości
    należnej (również jeśli nie jest zapłacona).

    > Ale to by ci nie pasowało to twojej tezy

    Z tym się również zgadzam :), czepiłem się tylko nieścisłości, bo
    w końcu wątek zaczął się sprzedażą odkurzacza, prawdopodobnie
    "przez firmę" a nie w trybie sprzedaży osobistej.

    pzdr, Gotfryd