    From: Nixe <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skuteczność doręczenie zawiadomienia przez UM
    Date: Thu, 29 Dec 2011 18:02:05 +0100

    W dniu 2011-12-29 17:51, witek pisze:

    > to ze go dostarczyli "prawidłowo" do sąsiada mają na zwrotce.
    > a to,że informacji na drzwiach nie było, to ty będziesz musiał
    > udowodnić, a nie urząd, że była.

    Otóż to :/
    Ale się cokolwiek wyjaśniło, bo dzwoniłam dziś drugi raz z pytaniem komu
    zostawili to zawiadomienie. I w odpowiedzi otrzymałam info, że ... mam
    zapłacić sam podatek, bez kosztów upomnienia (w domyśle: mają taki
    burdel, że sami nie wiedzą, co, komu, kiedy i jak dostarczyli, więc
    odczep się babo i zapłać tylko ten podatek ;-).
    Najciekawsze jest to, że przez 4 pierwsze miesiące roku kilka razy sama
    do nich wydzwaniałam, kiedy przyślą to cholerne zawiadomienie o
    wysokości podatku (ponieważ chciałam mieć to z głowy), a potem
    najzwyczajniej o tym zapomniałam (m.in. w związku z przeprowadzką).

    N.