  • Data: 2006-06-17 12:48:48
    Temat: Re: Skuteczne doręczenie pisma
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern napisał(a):

    > tam jest napisane _do kiedy_ mozna odebrać przesyłkę, a nie _od kiedy_.
    > 61 k.c. mówi o możliwości zapoznania się z treścią.
    > Możliwość powstała w momencie wręczenia awizo, nieprawdaż?

    Ale możliwości nie należy rozumieć abstrakcyjnie.
    Skoro mam według prawa dwa tygodnie na odbiór przesyłki to nie muszę na
    pocztę lecieć natychmiast.

    1999.11.18 wyrok SN I PKN 375/99 OSNP 2001/7/227

    Podjęcie przez pracownika zawiadomienia o przesyłce pocztowej
    skierowanej na jego adres przez pracodawcę (awizo) nie jest równoznaczne
    z dojściem do niego zawartego w tej przesyłce oświadczenia woli o
    rozwiązaniu umowy o pracę w taki sposób, iż mógł się zapoznać z jego
    treścią (art. 61 KC w związku z art. 300 KP).}

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam