  • Data: 2006-10-15 22:22:09
    Temat: Re: Skrzyżowanie na parkingu...
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski wrote:

    > To mamy zderzenie czołowe, tylko pod nieco innym kątem. Pytanie do obu
    > uczestników: dlaczego nie stanął widząc, że drugi się pakuje na
    > skrzyżowanie. Aż się przypomina stara anegdota o statku "nie, to wy
    > zmieńcie kurs"

    A mi się przypomina dwóch starszych dżentelmenów, którzy się tak uprzejmie
    przepuszczali nawzajem w drzwiach, że a) zatarasowali na dłuższą chwilę
    przejście, b) postanowili jednocześnie obaj skorzystać z uprzejmości
    drugiego i w rezultacie zderzyli się czołowo (w dosłownym tego słowa
    znaczeniu).

    Coś takiego, tylko w wykonaniu motoryzacyjnym, by miało często miejsce
    gdyby obowiązywała tylko zasada "nie pchaj się tam gdzie jest inna
    karoseria".

    p. m.