  • Data: 2013-03-23 10:29:24
    Temat: Re: Skradziony dowód a odpowiedzialność karna.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Mar 2013, sco wrote:

    > Czyli co i w jakiej kolejności powinna zrobić?

    Nie wiem, ale dziwi mnie że nie pojawiła się jedna konkretna
    wersja postępowania.

    > Czekać na rozprawę i bronić się bazując na: "to nie byłam ja"?
    > Czy ustosunkować się jakoś w wyznaczonych 14 dniach?

    A czy nie należy przy okazji zgłosić podejrzenia popełnienia
    przestępstwa z 272 KK lub okolicy?

    Mylę się, czy postępowanie karne "zablokuje" postępowanie
    cywilne i da okazję prokuratorowi, żeby to on zorganizował
    biegłego grafologa, zamiast "cywilnego" wyciągania przez
    strony biegłych przeciwko sobie, co mija się z celem?
    (przecież tu obie strony są poszkodowane, jedna z 272KK
    druga z 286 KK (oszustwo)?
    I na mój gust posłużenie się cudzym dokumentem czyni tezę
    o oszustwie dość wiarygodną (w odróżnieniu od przypadku
    "tylko nie zapłacił") - co oczywiście już nie jest sprawą
    osoby której ukradziono dowód (ale prokuratora i sprzedającego).

    pzdr, Gotfryd