    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep-spam?
    Date: Wed, 9 Jun 2010 17:29:59 +0200

    Użytkownik "BagMan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hum4dd$ou4$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Najprościej i najszybciej:
    > zrób se te zakupy, odbierz towar i sie rozlicz ze sklepem a potem dokonaj
    > "korekty" danych osobowych na brak danych osobowych, co tez muszą uczynić.
    > A co ci zdążą za te 5dni przesłać to jakoś przebolejesz ;)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > BagMan

    Już pozamiatane.Dla ciekawostki wrzucę trochę okruchów.

    Chciałem kupić wodę toaletową za ok 120 zł.Zdecydowałem sie kupić ją jednak
    w opisywanej przeze mnie perfumerii.
    Po wypełnieniu wielu rubryk [telefon komórkowy obowiązkowy!] zakończyłem
    proces i dostałem wiadomość, że na e-mail muszę aktywować konto z którego
    składam zamówienie. Niestety na maila nie dostałem żadnej wiadomości przez
    ponad dobę.
    Poszukałem w sieci i znalazłem sklep bardzo podobny do mojego nieszczęśnika.
    Zamówiłem bez problemu i "towar w drodze"...
    Ciekawią mnie dalsze losy pierwotnego sklepu, któremu się wydaje, że
    handluje...a faktycznie to tkwi w swojej niemocy.
    Jak sądzicie:Bedę dostawał od nich Spam?

    NMan