eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - nie dostarczył zapłaconego towaru. › Re: Sklep internetowy - nie dostarczył zapłaconego towaru.
  • Data: 2008-01-11 12:15:59
    Temat: Re: Sklep internetowy - nie dostarczył zapłaconego towaru.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11.01.2008 Mark Topaz <2...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > Zakup w sklepie internetowym "Fide.pl" na małą kwotę 50,- zł.

    Kwota jest tu nieistotna.

    > Zgodnie z sugestą Fide opłacono przesyłkę kurierem + 20,- zł.
    > Towar nie dotarł przed świętami ubiegłego roku. W bieżącym
    > roku też nie, a próby kontaktu celem wyjaśnienia e-listem
    > czy telefonicznie niemożliwe. Telefonicznie zgłasza się tylko
    > automatyczna sekretarka i nabija sekundy.
    > Zgłosić na policję w Kutnie? - chyba zbyt mała kwota by to ich

    Dlaczego w Kutnie? Na ich stronach podają adres warszawski. MZ wyślij im
    wezwanie (polecony ZPO) z wyznaczeniem terminu (rozsądnego 7-14 dni np)
    ostatecznego wykonania świadczenia i ewentualnie z groźbą, że
    bezskuteczność tego terminu spowoduje zawiadomienie prokuratury o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Jak zignorują to złóż zawiadomienie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1