  • Data: 2004-11-07 13:26:23
    Temat: Re: Sklep internetowy - blad w cenie, co dalej?
    Od: "Kubaz" <k...@t...wywal-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...wywal-to.pl> napisał w wiadomości
    news:cml7o0$80a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > sek w tym, ze nigdzie w sklepie nie znalazlem o tym informacji a przeciez
    > powinna byc latwo dostepna (np. potwierdzenie regulaminu przy zakladaniu
    > konta)... wiec co, kupie np. komputer za 100 zl i musza sprzedac?:) (tu
    nie
    > chodzi o komputer za 100 zl, to tylko przyklad)

    wlasnie znalazlem tekst: "Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty
    w rozumieniu Kodeksu Handlowego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia
    rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do
    niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych."

    ale... jest on umieszczony malymi literami na dole strony nazwanej "glowne
    cechy sklepu" wiec ani to regulamin ani nic... wiec kupujac produkt o tym
    nie wiem - czy taki zapis jest w tej sytuacji wazny?

    --
    kubaz