  • Data: 2008-01-13 14:13:58
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > O! Jakie ladne uzasadnienie:) Chyba pierwsze normalne w tym watku:)

    oczywiste, kolego JK... oczywiste

    > A normalnego, ale niestosownego?

    jeśli nie stwarza zagrożenia dla innych i nie jest niezgodne z prawem to
    imho NIE mozna zabronić, znaczy mozna sobie zabraniać ale nie można
    wyegzekwować tego zakazu zgodnie z prawem, można próbowac na drodze procesu
    cywilnego ale najpierw trzeba mieć kogo skarżyć czyli trzeba by jakoś zdobyć
    (legalnie) dane osobowe domniemanego pozwanego.

    > Zostawmy na boku fotografowanie towarow.
    > Co myslisz o fotografowaniu osoby, ktora wyraza temu sprzeciw?

    jest to czasem niegrzeczne ale nie niezgodne z prawem, dodam ze często osoba
    łamiąca prawo stara sie ograniczyć innych prawo do udokumentowania tego
    faktu poprzez zakazywanie im utrwalanai tego co robią.

    > Bo mysle, ze trzeba odroznic w tym wypadku patrzenie od utrwalania.
    > Chocby z tego powodu, ze w przypadku ogladania dana osoba ma wplyw na
    > to, kto ja oglada, a w przypadku fotografowania juz nie.

    ale fotografia nie kradnie duszy, prawda?