  • Data: 2008-01-13 12:05:04
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Nie ma. Nie może wejść jako osoba towarzysząca.

    Ale to trzeba bylo od poczatku napisac o co ci chodzi.

    7. Ze względów bezpieczeństwa nie wolno wprowadzać na teren Makro dzieci
    o wzroście poniżej 140 cm (w tym niemowląt i dzieci w nosidełkach,
    wózkach itp.). Makro nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione
    bez opieki na terenie Makro. Osoby przebywające na terenie Makro powinny
    zachować szczególną ostrożność z uwagi
    na pracujące wózki widłowe.

    ALE TO MA SIE NIJAK DO TEGO ZE JA POSIADACZ KARTY WEJDE!!!!!!!!

    A do tego cala sprawa dotyczy WZGLEDOW BEZPIECZENSTWA a nei
    czyjegokolwiek widzimisia :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"