  • Data: 2008-01-13 11:06:41
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Mis Puchatek wrote:

    > Wlasciciel hurtowni po prostu nie uruchamia punktu sprzedazy detalicznej

    Pytam, jak to zrobić. Wystarczy rozdawać zapałki?

    > Ustawa? No to pewnie bedzie o swobodfzie prowadzenia dzialalnoci
    > gospodarczej - czyli wszystko co z prawem zgodne jest dozwolone.

    Tam nie znalazłem nic o hurtowniach.

    > Głupis, jak nie mam 140cm to nie dostane karty, jesli aby dostac karte
    > wymagane jest manie 141 i wiecej...

    Ale osoba towarzysząca nie musi mieć karty. I co, jest selekcja na
    wejściu czy nie? Osoba towarzysząca podpisywała jakikolwiek regulamin?
    Osoba towarzysząca jest przedsiębiorcą?

    > Poszukaj.

    No właśnie szukałem i nie znalazłem. Za to Ty twierdzisz, że takie
    ustawy istnieją. Jeśli nie chcesz wyjść na idiotę, to udowodnij że masz
    rację.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak