    From: Mis Puchatek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Date: Sat, 12 Jan 2008 21:01:25 +0100

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > A czemu ową kartą nie mogą być buty marki innej niż Adidas?

    Bo wygodniej sie uzywa karty. Ale byc moze wpadnie jakis wlasciciel,
    zeby karte czlonkowska stanowily buty. Nie mowie, ze nie.

    > Bzdura. KC nie wymaga formy pisemnej dla tego rodzaju umowy.

    To ze nie wymaga, nei oznacza, ze nie mozna umowy podpisac. W MAKRO nie
    podpiszes zumowy i nie podasz dokumentow wymaganych i... katy nie
    dostaniesz. I mozesz tupac, pokazywac, ze KC nie wymaga... no i jak si
    ezacznieswz awanturowac to ci eochrona wyrzuci...

    > OK. Regulamin wywieszony przed wejściem. Buty są kartą członkowską.
    > Akceptujesz wejściem. Nie akceptujesz - nie wchodzisz.

    Jest to pewna opcja. Pod warunkiem, ze to klub zamkniety dla członków a
    nie miejsce publiczne. A jak miejsce publiczne to wlasciwie od razu moge
    ci napisac, ze zwijasz regulamin w rulonik i wkladasz go sobie do dupy.

    > No to jest czy nie ma? Zdecyduj się.

    Nie ma selekcji, bo kazdy ma karte czlonkowska i wchodzi.

    > No to pokaż mi ustawę która definiuje co trzeba zrobić żeby otworzyć
    > "klub". W szczególności paragraf o wydawaniu kart członkowskich.

    Ja ci pokazalem, czego NIE MOZESZ zrobic, jak otwierasz klub dostepny
    publicznie.

    > PS. Jako ćwiczenie umysłowe zamień sobie buty na brak aparatu.

    ROTFL :)

    Znow si ezagubiles, co dziecinko? Znow sklep chces zporównywac do
    miejsca niepublicznego :D

    PRzestan, bo mnie juz brzuch od smiania boli.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"