  • Data: 2008-01-12 19:46:10
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jak otwarł *publiczny punkt sprzedaży* to również w pewnym zakresie
    > ma przechlapane.

    W innym poście przywołujesz Makro, do którego wstęp mają tylko
    posiadacze kart. Wolno mi zatem otworzyć publiczny punkt sprzedaży[1],
    do którego wolno wejść tylko z kartą? A tylko bez aparatu? Albo
    z-aparatem-pod-warunkiem-że-godzę-się-opuścić-to-mie
    jsce-jeśli-zrobię-zdjęcie?

    [1] Tylko mi nie mów, że Makro, mimo swojego cenzusu, nie jest
    publicznym punktem sprzedaży.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak