  • Data: 2004-09-09 16:29:38
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: "tinkywinky" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:chp9fg$jvp$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użytkownik "tinkywinky" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nic nie będzie
    > tacy ludzie tylko krzyczeć umieją
    > powiedzieć im w tej sytuacji żeby się gonili i tyle
    > na przyszłość nauczka biznes wyklucza sąsiadów rodzinę itp.
    > oczywiście generalizuję ale z grubsza to tak wygląda
    > wnioski wyciągnięte z postu a diabeł tkwi w szczgółach
    > może to wygląda inaczej

    Nie boimy się sądu mamy czyste sumienie.
    Z mojej strony nie chcę zaczepek na klatce schodowej, czy ulicy, plotek i
    pomówień. Nie ma prawa nazywać nas oszustami, bo oszustwa nam nie udowodniła
    i nie
    udowodni.
    Chcę też zobaczyć jej minę, gdy się okaże, że nie miała zupełnie racji.
    Daleko mi od mściwości, ale chciałabym mieć tą satysfakcję.

    pozdr
    Kasia P.