    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga konstytucyjna
    Date: Fri, 3 Apr 2009 20:47:44 +0200

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gr5k57$1ut$1@inews.gazeta.pl...
    > boukun <b...@n...pl> napisał(a):
    >
    > Jest nie

    > Twoje wypociny w pełni uzasadniają istnienie przymusu adwokackiego.

    Znów bez sensu. Jesteś bezsilny i w tak prymitywny sposób okazujesz swoją
    niemoc. "Prawnicy" od siedmiu boleści ustanowili "prawo" pod siebie. Naród
    powinien ustanowić swoje prawo i olać reżimowe bezprawie. Do praw narodu nie
    dopuścić "prawników". Jakoś w Niemczech [potrafiono uszanować własną konstytucję
    i nie robić z niej papieru toaletowego jak to uczyniono z polską. Swoją drogą,
    będzie kupa śmiechu, jakie uzasadnienie Trybunał wymyśli, żeby niedopuścić mojej
    skargi, na ustawę o Trybunale nie może się powołać, bo ta została przeze mnie
    właśnie zaskarżona, ha, ha, ha. Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
    śmiesznych sędziów...

    boukun