  • Data: 2010-02-12 20:21:27
    Temat: Re: Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi dane świadka?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Amir pisze:

    > po zgłoszeniu na policję poprosiłem aby nie podawali kto zgłasza,

    Niestety tak jest - ja jako operator sieci dostałem pilny telefon z
    jednej z komend, że ktoś z mojej adresacji chce popełnić samobójstwo -
    napisał o tym na forum i muszą go pilnie zidentyfikować, żeby ew.
    zapobiec. Po paru faksach itd (wszystko dość profesjonalnie i legalnie)
    dostali adres i koło 18 sprawę zakończyłem przekazaniem danych.

    I co ? otóż ok 23.30 dzwonek do drzwi i przychodzi patrol - w
    kamizelkach kuloodpornych i się mi drą w domu, że ja to mam jakieś dane
    osoby, którą mam im podać itd. Dziwne - bo podałem jakieś 5 godzin temu
    ... ale dziecko mi obudzili ...

    W kontekście wątku czasem się zastanawiam czy to kwestia "współpracy z
    przestępcami", czy zwykły brak myślenia.

    Wojtek