    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <o682p7$cv9$1@node2.news.atman.pl> <o68ee0$ff6$1@node2.news.atman.pl>
    <o68j7t$t44$1@node2.news.atman.pl>
    <5888cf45$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <5888d793$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <5888dd58$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <5888f0b9$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <588a14f7$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <588acd6c$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b1341$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b4f51$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b6ab8$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <588b7d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <588bb1c5$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <588bbc25$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hrxzmhwfv85g$.1rjxaztf0zhe5.dlg@40tude.net>
    <588dcc9b$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <4yeg2vbvicx5.m2j3lxtpsxs$.dlg@40tude.net>
    <588eec1d$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <588f1dbf$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <588f5e25$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    Date: Mon, 30 Jan 2017 18:00:52 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    W dniu 30-01-17 o 12:04, J.F. pisze:

    >Komendant Główny Policji nie m żadnego wpływy na przydzielanie
    >gdziekolwiek jakichkolwiek radiowozów. Wojewódzki również. Miejski /
    >Powiatowy, to choć ma dostęp do przełożonych osób, które mają na to
    >wpływ. :-)

    To kto kupuje radiowozy - gminny ?

    >Jeśli sprawca zostanie zatrzymany, to jeśli nie będzie jak ustalić
    >jego
    >tożsamości, to się go zatrzyma.

    Bo ukradl za 50 zl ?
    Owszem, mozna i wypada, radiowoz w koncu powinien przyjechac, nawet
    jesli godzine ma to trwac.

    >Żartujesz? Przełożony zapoznaje się z protokołem zatrzymania ZANIM
    >jego
    >kopię dostaje zatrzymany.

    O 3 w nocy, czy jakis "oficer dyzurny zmiany" ?

    >Chyba, że patrol by nie zatrzymał sprawcy w
    >ogóle, tylko - tylko co? Bo można go zwolnić po ustaleniu tożsamości.

    Kradziez jednak byla, wiec domyslam sie, ze ochrona w sklepie
    zatrzymala, policje wezwala ... patrol to nie wiem czy moze puscic po
    spisaniu protokolu i ustaleniu tozsamosci, ale zakladam ze na komende
    powiezli ... i patrol zatrzymal, a przesluchuje teraz kto inny.

    >Za co? Ustalenie tożsamości nie należy do Prokuratora - poza
    >nielicznymi
    >i tu nieistotnymi wyjątkami.

    >Jeśli wykroczenie, to prokurator nie ma tu nic do rzeczy. Materiały
    >idą
    >do sądu, oskarżycielem jest przeszkolony policjant.

    W jedynej, znanej mi od drugiej strony sprawie, to byla i policja, i
    prokurator, a koniec koncow i tak sie z wnioskiem spoznili.
    Rok bylo za malo. Podejrzewam, ze celowo sie spoznili, ale nie mam za
    zle.

    Ale nawet jesli prokuratora nie ma, to co mialaby policja przez ten
    rok robic ?

    >Nie jest to regułą. Zwłaszcza, gdy sprawa wychodzi na jaw po dłuższym
    >czasie i wiadomo z góry, że to nic do sprawy nie wniesie.

    Czyli co robi - odklada na polke na przepisowe 30 dni ? :-)

    >Pomijam już sytuacje, w których ustalenie obsługującego nie jest
    >możliwe.

    Wtedy oczywiscie ma dobre uzasadnienie.

    >Gratulacje są wysyłane kilka dni później, więc jak wróci list z
    >adnotację, że adresat nie znany, to wiadomo, że jest problem.

    Ale nawet bez gratulacji, to by wyszlo po 2 miesiacach, a nie 3 latach
    :-)
    Chyba, ze delikwent by placil raty ... ale przeciez nie przez 3 lata
    :-)

    J.