  • Data: 2020-11-23 07:58:46
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-11-2020 o 10:57, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

    > Ciężka dola policaja. Tak czy siak pałowanie źle wygląda, zalecam gazem po ślipiach
    > jak kto agresywny i tyle.

    Agresywny, stojący dziennikarz i nagrywający wszystko nagle dostaje
    gazem po oczach od podchodzącego z boku jednego z tajnych "policjantów".
    Agresywni w tłumie byli ci z tego oddziału, bo dostali rozkaz, że mają
    zrobić prowokacje. Z tego co wiem, na Marszu, też oni zrobili burdę,
    która doprowadziła do słynnej juz "bitwy pod Empikiem". No ale...

    --
    http://kaczus.ppa.pl