  • Data: 2004-12-09 08:14:18
    Temat: Re: Shareware - jak pobierać opłaty?
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 gru o godzinie 07:36, na pl.soc.prawo, Robert Winkler napisał(a):

    > Jednym ze sposobów, nie opisywanych dotąd na tej grypie jest skorzystanie
    > z serwisów specjalizujących się właśnie w tego typu operacjach.
    > Przykładem takich firm mogą być nasze polskie Centrum Rejestracji
    > Oprogramowania Piotra Skulskiego (http://cro.skulski.pl/),
    > RegSoft.com (http://www.regsoft.com/, http://www.hotdownloads.com/)
    > czy też specjalistyczny ComponentSource (http://www.componentsource.com/)

    Generalnie, to nie odpowiedziałeś na pytanie, tylko wskazałeś w jaki
    sposób pytający _może rozpowszechniać_ swoje dzieło.
    Chociaż autor wątku niezbyt sensownie zatytułował post - sta może i taka
    Twoja odpowiedż - odpowiedziałeś li tylko na ..... tytuł posta, za to
    zupełnie nie na treść.

    Do pytającego: pl.soc.prawo.podatki

    --
    Herbi