  • Date: Thu, 23 Aug 2007 13:04:34 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Serwis zamieszcza niebezpieczne informacje

    tomek wilicki wrote:

    > no dobra, jeśli na prawie znasz się tak, jak na zagadnieniach
    > informatycznych, to faktycznie ciężko będzie dojść do porozumienia.

    Bo co? Za głupi jesteś, żeby zrozumieć tekst na poziomie wyższym, niż
    dla dzieci z przedszkola?

    [ciach]

    > http://www.gazetylokalne.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=1201

    Pewnie nie rozumiesz, co oznacza, że oskarżony będzie składał
    apelację... Oznacza to, że wyrok nie był prawomocny. I z dużym
    prawdopodobieństwem apelacja była udana.

    Poszukaj sobie też hasła "warunkowe umorzenie postępowania".

    > Przyszedłem tu po poradę prawną, a uczę gościa google obsługiwać. No, od
    > dziś już wiesz, że za treść serwisu odpowiada administrator. Dowiedz się

    Nie. Wiem, że ty sobie tak ubzdurałeś.

    > też, że email przechowywany na serwerze pocztowym jest dowodem na to, że
    > faktycznie taki email został wysłany - o ile oczywiście zainteresowany nie
    > ma do serwera dostępu.

    Och, z tym, że został wysłany to nie dyskutuję - o ile ktoś nie
    miał/uzyskał dostępu do tego serwera umożliwiającego mu podłożenie
    takiego listu (co jest zupełnie wykonalne, ignorancie).

    Teraz pozostaje jeszcze "drobna" kwestia udowodnienia, kto to wysłał i
    czy rzeczywiście taka była treść.

    Jak chcesz, to zaraz "na serwerze" może się pojawić list od ciebie, w
    którym grozisz podłożeniem bomby pod siedzibę Radia Maryja ;->

    > Na tematy ściśle prawne dyskutował nie będę, bo się nie znam, ale skoro

    No, przynajmniej to do ciebie dotarło. Teraz niech jeszcze do ciebie
    dotrze, że korespondencja elektroniczna jest mizernym i trudnym dowodem.

    > wypowiadasz się z taką pewnością siebie gdy nie masz racji w sprawach
    > związanych z informatyką, zakładam że Twoja wiedza w innych dziedzinach
    > jest równie "nadmuchana" (ładne słowo, co?).

    Nadmuchane to jest twoje ego, ignorancie.

    > No, to buziaczki, lecę spać.

    Fuuuj, i jeszcze molestuje heteryków, pedał jeden...