eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr › Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
  • Data: 2019-12-19 17:44:36
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2019 o 15:53 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Olejmy zatem zasadę, że rządzi ten, kto wygrywa wybory i niech decyduje
    > siła piąchy. Konfederacja ma niepowtarzalną okazję.

    No przecież wrogowie PiS do tego dążą - a sędziowie na pierwszej linii.

    > Jakieś przykłady łamania konstytucji przed dojną zmianą?

    Mam zaczynać od "na początku był odór"?

    Jeśli nie znasz przypadków gwałcenia konstytucji od momentów jej powstania
    do czasów PiS, to śpij dalej. Proponuję też wyjść na ulicę za namową
    Bolka, Tuska - żeby "jebać PiS" jak chce Frasyniuk.

    Nawiasem - konstytucja jest tak ułomna, że można nas dymać nawet jej
    zbytnio nie łamiąc.
    Np. domniemana konstytucyjność ustaw i jak tę konstytucyjność złamać -
    bagno, wykorzystywane dokładnie przez _każdą_ ekipę (tylko PiS próbował
    naprawić!).
    No przecież tego właśnie chcecie, sekciarze OTUA, a - volenti non fit
    iniuria.

    --
    Trefniś