eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr › Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
  • Data: 2019-12-23 19:00:53
    Temat: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2019 o 15:44, Trefniś pisze:

    > Tak, ciotka.

    Pogarsza ci się.

    > Również życzę powrotu do zdrowia.
    > Ale tylko kurtuazyjnie - bo "powrót" oznaczałby, że kiedyś zdrowy byłeś.
    >
    > A ja po twoich dywagacjach nt. LGBT wiem, żeś kretyn genetyczny,

    Gówno tam wiesz. Uroiłeś coś sobie, bo jadę czystą szmatą po brunatnych
    faszystowskich łbach debili i pislamskich homofobach takich jak ty, bez
    obwijania w bawełnę i bawienia się w polityczną poprawność żeby
    przypadkiem jakiegoś faszola nie urazić powiedzenia mu kilku słów prawdy
    na jego (twój) temat.
    I to ci się nie spodobało. W pale ci się nie mieści, że ktoś
    heteroseksualny może nie mieć nic przeciwko LGBT, bo nie ma problemów
    takich ja ty z określeniem swoich preferencji seksualnych i dlatego LGBT
    nie budzi u normalnych ludzi tak panicznego lęku jak u ciebie.
    Zrozumienie tego przerasta twoje wrodzone predyspozycje intelektualne,
    jak zresztą większość z waszej pislamskiej sekty. Niczym się u nich nie
    wyróżniasz, jesteś ponadprzeciętnie przeciętny w waszym towarzystwie
    wzajemnej adoracji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr