    From: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sciganie z urzedu za probe wyludzenia i dane osobowe
    Date: Mon, 22 Aug 2005 20:15:26 +0200

    Johnson wrote:

    > To nie jest groźba karalna. Bo tak można postąpić wobec dłużnika.

    No ale ja nie bylem dluznikiem! To Intrium twierdzilo,
    ze kupilo moje wierzytelnosci od TP S.A. (a ja nigdy
    nie mialem nawet telefonu z TP S.A. !)

    Od dawna podejrzewalem, ze to operertkowe GIODO jest
    tylko po po to, zeby chronic ageneture przed komisja
    Orlenu :-)

    > Wiec jakie to anonimy. Nie żyjemy w ZSRR, gdzie bez pieczątki pismo jest
    > nieważne.

    Hehe, pismo :-) Na czerwonej kartce pocztowej.
    A tresc mniej wiecej taka, "pali sie! prosze
    o pilny kontakt" :-))

    A.