  • Data: 2005-04-17 15:30:27
    Temat: Re: Sciga mnie wierzyciel na kwote 65,11... pytanie...ostatnie
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:
    > Bo (a) winien jesteś Dialogowi
    > (b) istnieje duża szansa, że firma 'windykacyjna' weźmie sobie
    > 'prowizję' 50% lub lepiej - i tak możesz spłacać w nieskończoność
    >
    > Na sprzedaż długu zgody nie wyrażałeś, więc nawe jeśli twierdzą, że coś
    > takiego miało miejsce, transakcja była nielegalna.

    Prawda, ale nie do końca. Na sprzedaż długu dłużnik nie musi wyrazić zgody,
    natomiast _musi_ zostać poinformowany o przekazaniu wierzytelności. Jak
    mniemam takiej informacji nie dostałeś. Jak będziesz miał pieniądze to
    wpłać Dialogowi kwotę z faktury i po zabawie.

    Chyba, że lubisz pisać, wtedy jeszcze możesz złożyć do prokuratury
    doniesienie o próbie wyłudzenia. Firma windykacyjna domaga się od ciebie
    pieniędzy, chociaż nic im nie jesteś winien.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>