  • Data: 2005-08-14 19:58:39
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Domyslac to sie mozna roznych rzeczy. Np. moge si edomyslac, ze tan
    > kawalek jest za free...

    a gdy widzisz jakis motocykl na chodniku domyslasz sie ze wlasiciel nie
    bylby zadowolony jakbys sobie pozyczyl ? :-)

    Mysle ze jednak "palenie glupa" w przypadku mp3 nie przejdzie, przynajmniej
    nie powinno jezeli mowa o plikach sciagnietych siecia p2p,
    bo tutaj juz nalezy podejrzewac "nielegalnosc" bo sciagamy od prywtanych
    uzytkownikow a nie z serwisu.

    > czyli potencjalnie kazde MP3 w sieci jest nielegalne?

    mysle ze nalezy przyjac ze kazda piosenkabardziej lub mniej znanego zespolu
    nabyta siecia p2p czy z "nedznych" serwisow sciagnieta chyba ze zespol sam
    udostepnia. (tak ajk to bylo w przypadku piosenki "wszysctko kreci sie jak
    pozytywka",
    w kazdym razie cos w tych klimatach)

    P.