    From: "malina" <d...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowole budowlane.
    Date: 23 Jul 2005 14:10:48 -0700

    Diablogm napisał: > Witam. Przedstawie wam swoj problem. Jestem
    wlascicielem posesji przy ktorej
    > sasiad wybudowal sawowole budowlana. Sprawa zaczela sie w kwietniu roku 2004. W
    > mojej granicy (bez mojej wiedzy i zgody) sasiad wybudowal budynek gospodarczy
    > doklejajac sie jedna sciana do budynku gospodarczego. Sasiad do dnia
    > dzisiejszego nie posiada ani pozwolenia na budowe ani decyzji o warunkach
    > zabudowy na w/w obiekt. Natychmiast po rozpoczeciu prac przez sasiada zglosilem
    > telefonicznie sprawe do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego i
    > otrzymalem odpowiedz "Aktualnie nie mamy czasu zajmowac sie ta sprawa". Po kilku
> [...]

    Mam podobny problem, i tez sie zastanawiam jak to jest mozliwe, zeby
    instytucje powolane do stania na strazy przestrzegania prawa i
    praworzadnosci same LAMALY TO PRAWO. To nie jest cywilizowana Europa to
    jakas Gwatemalia, Mexico czy Zanzibar.