  • Data: 2006-10-16 10:58:54
    Temat: Re: Samochód + graficiarz
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    gervee napisał(a):

    > W jaki sposób dochodzić !!! skutecznie !!! swoich praw, żeby to gość musiał
    > pokryć szkody?

    Kiedyś sąsiedzi zalali nam mieszkanie (kolejny raz). Ponieważ rozmowa
    się nie kleiła, udałem się do *, gdzie miałem wykupione własne
    ubezpieczenie. Oni to nazwali regres. Ubezpieczalnia przyjęła
    zgłoszenie, wypłaciła nam pieniądze i potem już sama ściągała z
    sąsiadów. Pamiętam później lamenty, że nie mają pieniędzy.
    Coś mi się też zdaje, że nie miało to wpływu na wysokość stawki ubezp. w
    nast. roku.
    Nie wiem, czy przy AC można zrobić podobnie. Ale zapytać można.

    Pozdr.
    piwar.