  • Data: 2012-01-09 15:01:02
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: "Ja" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jeerqa$g70$1@node2.news.atman.pl...

    > A to że jeśli zrobimy mu krzywdę w ramach udzielania tej pomocy
    > to też jest przestępstwo nie napisałeś. Pytanie czy wiedziałeś
    > o tym.
    > A mnie na każdym szkoleniu uczy lekarz, nie ruszać tego na czym się
    > nie znam, wezwać fachowca. Szkoda że ty na takim nigdy nie byłeś.

    Nie byłes nigdy na szkoleniu gornczym z BHP, prawda? Nas uczyli lekarze z
    pogotowia, pielegniarki itp.
    Tamownie krwi, odpowiednie ukladanie rannego itp.

    A przede wszystkom jedno - NIGDY nie przerywac ratowania. Bez wzgledu na
    cokolwiek. Dopuki lekarz nie przyjedzie.
    A z tym robieniem krzywdy w czasie ratowania to tez nie do konca. Jak robisz
    komus masaz serca, i mu przy tym zlamiesz zebro, ale uratujesz zycie.
    Bedziesz ukarany za zlamanie zebra? Czy nie?