  • Data: 2006-11-06 14:03:33
    Temat: Re: Sądowy nakaz zapłaty /upominawczy/
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:einehj$1v6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A o przelewie wierzytelności nie słyszałeś? Albo ostatecznie o
    > pełnomocnictwie?

    I tak w większości spraw dopominają się długów przedawnionych, bo nikt
    normalny za 10% wartości długu im go nie przeda skoro sam może iśc do sądu.
    Wykorzystują naiwność ludzką oraz elementarny brak wiedzy ludzi.
    Jak ktoś ma dług to niech go spłaca wierzycielowi, jak już przychodzą pisma
    od sępa, to znaczy, że już dawno nie ma obowiązku spłaty tego długu.
    Ci co o tym wiedzą po prostu listy wyrzucają do kosza, ci co nie wiedzą
    robią sobie tylko kłopoty.
    Oni doskonale o tym wiedzą i z tego żyją.
    Jak się ucywilizują to może będzie można z nimi rozmawiać