  • Data: 2006-05-25 19:16:54
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    FlashT napisał(a) :

    > Dal bym ci caly watek na ten temat ale nie chce mi sie szukac. Sam se
    > poszukaj.

    Nie mam czego szukać. Sorry, man, ale nie może być dla mnie
    autorytetem ktoś nie potrafiący skonfigurować czytnika, a chcący
    wytykać błędy innych.
    Widzę, że nie możesz sobie dać rady. Hint (czyli podpowiedź):
    dlaczego nie masz ustawionego charsetu? Czyli kodowania liter. A
    litery, to takie małe czarne zawijaski, które się pojawiają przed
    tobą na telewizorku, jak naciskasz te kwadraciki na deseczce. :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.