  • Data: 2019-06-23 06:40:25
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2019 o 02:22, Marcin Deb-il pisze:

    > Dobra, dogóglałem i faktycznie sytuacja absurdalna zdziebko:
    > http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2250469
    3,piotr-najsztub-bez-prawa-jazdy-ale-z-uprawnieniami
    -do-kierowania.html

    > "Po raz ostatni Najsztub widział je w 2009 r. Wtedy dokument zabrała mu
    > drogówka, bo kierowca zebrał komplet punktów karnych. Zgodnie z
    > procedurą mundurowi wysłali dokument do starostwa powiatowego w
    > Piasecznie, gdzie mieszka, z wnioskiem o cofnięcie mu uprawnień do
    > prowadzenia pojazdów. Urząd powinien wydać odpowiednią decyzję i wysłać
    > zainteresowanemu pismo z informacją, że stracił uprawnienia. Jednak do
    > tej pory tak się nie stało."

    jak widać niektórzy żydoscy celebryci są bezkarni:))))))))))))

    "Piotr Najsztub bez prawa jazdy, ale z uprawnieniami do kierowania. Jaka
    kara go czeka?
    Kacper Sulowski
    12 października 2017 | 16:34

    Piotr Najsztub w ubiegły czwartek wieczorem potrącił na pasach w
    Konstancinie-Jeziornie 77-letnią kobietę. Poszkodowana trafiła do
    szpitala, ale nic poważnego jej się nie stało."

    ano, kobieta tylko zmarła szybko po tym wypadku, ale GW nie ma
    wątpliwości, że nic poważnego jej się nie stało:)))))))))))

    --
    I love love