  • Data: 2019-06-21 19:16:00
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2019 o 18:58, p...@g...com pisze:
    > Dodał, że sędziom nie udało się ustalić, z jaką prędkością poruszała się
    poszkodowana. "Sąd, kiedy rozstrzygał tę sprawę, nie ustalił ponad wszelką
    wątpliwość, z jaką prędkością ta pani weszła na pasy.

    > myślę że powinni przyjąć min. 30 km/h w tej sytuacji Najsztub był bez szans ;-)
    >
    > To durnota w stylu tłumaczeń imbecyli sprzed paru lat którym wiekowi piesi
    wskakiwali na maskę normalnie respekt !

    typowe niedostosowanie prędkości do panujących warunków na drodze i
    zwalanie winy na pieszą:)

    "Pani wyszła ze szpitala po kilku dniach. Jechałem ok. 20 km/h,
    padał deszcz, pasy były niedoświetlone, nie miałem szans zahamować

    -- próbował tłumaczyć Najsztub w Dzień Dobry TVN."

    --
    I love love