    From: "Fox" <F...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd rodzinny tryb postępowania przyspieszonego
    Date: Tue, 6 Jan 2009 18:55:51 +0100

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gju48k$2c7$1@news3.onet...

    > A co w tym złego? Czy jest jakiś formalny zakaz?
    > A jeśli tak to na ile sekund/minut/godzin wolno pozostawić dziecko
    > a na ile nie?
    > Może też jestem przestępcą ?? :)

    Ciekawe co by było gdyby chata sie spaliła... Fantazja małych dzieci nie zna
    granic.

    Ile razy słyszałem ze dziecko pozostawione bez opieki zalało mieszkanie
    wypadło przez okno ...

    Według mnie pozostawienie dziecka bez opieki w takim wieku jest
    niedopuszczalne tylko nasza mentalność jest taka ze nie interesujemy się
    nikim a później pretensje gdzie była matka gdzie był ojciec.

    Starajmy się przewidywać.

    Pozdr. Fox