  • Data: 2008-03-08 14:12:36
    Temat: Re: Sad pracy
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzecz w tym zatem, aby zarząd dbał o to, by do takiej sytuacji nie
    > doszło. Jednym ze sposobów jest dokapitalizowanie spółki, ale fakt, że tu
    > zarząd może mieć niewiele do powiedzenia, jeśli wspólnicy się nie zgodzą.
    > Wówczas nie pozostaje nic innego jak zrezygnować ze stanowiska *przed*
    > popadnięciem w niewypłacalność.

    Wiesz, jak się ma kasę, to se można dokapitalizować. Tymczasem sytuacja,
    o której pisałem, ma miejsce wówczas, gdy spółka ma równe 50kpln
    kapitału i kredyty pieniężne/towarowe na parę milionów.

    Pracowałem kiedyś w takiej spółce, więc wiem, co mówię.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com