    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Są afery
    Date: Fri, 7 Jun 2024 09:17:19 +0200

    On Thu, 6 Jun 2024 15:40:23 +0200, Kviat wrote:

    > A po co w kółko mają dostawać te same, skoro już dostały, a kolejka długa?

    > Nie masz jakiejś sąsiadki, która by ci pomogła wpisać słowa kluczowe do
    > wyszukiwarki?

    Skoro cos czytałes, to mogłes podać.

    https://www.wprost.pl/kraj/11711716/agregaty-dla-ukr
    ainy-rozdano-w-kampanii-wyborczej-pis-znow-zamieszan
    ie-z-rars.html

    "W ramach kampanii nie rozdysponowywałem agregatów prądotwórczych.
    RARS przekazywał agregaty, które decyzją Premiera były przeznaczone
    dla straży pożarnych z terenu kilku województw całej wschodniej
    Polski, zaangażowanych w zapewnienie bezpieczeństwa Polakom w związku
    z sytuacją na Ukrainie i na wschodniej granicy Polski"

    ,,Część jednostek straży pożarnej w pierwszych miesiącach wojny
    przekazała swój sprzęt na rzecz wsparcia Ukrainy w kryzysie wojennym,
    więc przekazanie sprzętu miało za zadanie odbudowanie ich potencjału.
    Decyzja Premiera wynikała z wniosku straży pożarnej, która zwróciła
    się o takie wsparcie i nie miała związku z moją kampanią wyborczą" "

    Cos mi chodzi po glowie, ze faktycznie słyszałem, ze ukraina dostała
    agregaty ze SP.

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pol-miliar
    da-od-pis-i-niebotyczne-marze-tak-zarabial-tworca-re
    d-is-bad/dnnv0jv
    niestety treść za opłatą.

    https://www.wprost.pl/kraj/11710105/sprawa-red-is-ba
    d-fundacja-zamiast-powstancow-warszawskich-wspierala
    -interes-zalozyciela.html

    2.4 mln za zamknięcie fundacji?
    Można nie zamykać i wyjechac, można nie zamykac i zawiesić
    działalność, można złożyc fałszywe sprawozdania,
    może można złożyc prawdziwe.

    https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/rars-red-is-bad-komu
    nikat-prokuratury-krajowej-st7949284

    Jest jak jest, ale ciekaw jestem jakie agregaty zamówiono, jakie
    dostarczył i po ile ...

    J.