  • Data: 2024-06-09 00:08:20
    Temat: Re: Są afery
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin napisał(a) :

    > Don Orleone prezesem Orlen Trading Switzerland zrobił Samera A., przed
    > którym ostrzegała ABW, bo miał powiązania z Hezbollahem. Ten dał się
    > wykolegować 25-latkowi z Chin.
    > Niejasne są tylko proporcje podziału łupu między zainteresowanych.

    Swoją szosą ciekawa ta rodzinka Don Orleone. Wypisz, wymaluj
    patologia pełną gębą. Był wywiad z jego wujem. O nim samym
    wypowiadał się po nazwisku. I to w sytuacji, gdy znali się od lat,
    skoro zatrudniał siostrzeńca do najprostszych prac fizycznych, bo
    więcej by nie ogarniał. A może to ja z dziwnej rodziny jestem, bo u
    mnie wuj o siostrzeńcu wypowiada się po imieniu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65