  • Data: 2004-10-19 11:19:34
    Temat: Re: STRAZ MIEJSKA
    Od: <d...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie debilem jest:

    > 2.cwaniak zatrzymujący się pod zakazem i włączający światła awaryjne

    Ty czlowieku chyba popadles w jakis schematy myslowe.
    zakaz byl 200 metrow wstecz (dotyczy calej drogi)
    Nie zwyklem parkowac na platnym parkingu 100 m dalej
    kiedy chce kupic bulke przy drodze (nie wylaczylem nawet silnika).
    Wyskoczylem w pospiechu i nie bylo mnie do minuty.

    > 3. mówiący straznikowi, że nie zapłaci mandatu(jakby go to interesowało)
    > ale go podpisuje

    Mowie ze nie zaplaca (skoro jestem bezrobotny) i podpsuje, zeby sprawa nie
    byla skierowana
    do sadu grodzkiego.

    > A nazwanie czegoś lub kogoś "po imieniu" lub stwierdzenie faktu nie jest
    > znieważeniem:)

    JEST