  • Data: 2003-02-06 21:53:45
    Temat: Re: SPADEK - PROSZĘ O POMOC!!!
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Podatek masz zaplacic tylko za to co nabylas. Czyli
    za 1/2 dzialki, 1/4 kawalerki i 1/4 samochodu. I to po odliczeniu
    dlugow (kredytu), ktory trzeba splacic za samochod.

    Nie placisz podatku za gosp. rolne tylko za budynki mieszkalne
    i inne (do produkcji specjalistycznej), ktore sa na tej
    dzialce wybudowane.

    Juz jest niestety za pozno na odrzucenie spadku. Czemu?
    Bo minal termin. Na terminy niestety nie ma rady.

    Mozna jedynie powolac sie na twoj blad przy skladaniu
    tego oswiadczenia (nie wiedzialas co tam jest itp), ale tutaj
    nie wiem jakie masz szanse powodzenia. Moze ktos na grupie
    bardziej sie na tym zna, bo ja nie jestem raczej kompetenty
    w tej sprawie. Byla by to jednak hmm.. pewna batalia
    sadowa.

    Musisz chyba sie jakos dogadac z byla zona ojca.
    Najlepiej od tego zaczac. Moze bedzie chciala cos odkupic
    od Ciebie? Jak nie to radze wystapic o podzial tego
    spadku i potem hmm.. no wlasnie ewentualnie ona
    bierze gospodarstwo + ugory a Tobie daje
    samochod i kawalerke he? No nie wiem .. pokombinuj
    cos. Wykaz sie zaradnoscia zyciowa, ktorej wszyscy
    teraz oczekuja od kazdego :) No nie zazdroszcze Ci.

    Pozdrawiam, Konrad.