eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-18 18:02:31
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2024 o 17:37, A. Filip pisze:
    > Wystarczy zawężenie do wyborców. Jeśli ponad 90% wyborców ma być
    > kanalikami to bardzo wielu katolików i katoliczek ma stanowisko
    > hierarchii KRK w sprawie aborcji tam gdzie słońce nie dochodzi.

    O stanowisku wyborców w sprawie aborcji można by było powiedzieć
    cokolwiek, gdyby w tej sprawie ogłoszono referendum. I działałoby to
    tak, że ta część, co by poparła zakaz, to część popierająca stanowisko
    KRK. Ta, która jest przeciwna, to część, która ma po prostu inne
    (przeciwne) zdanie, zaś reszta nieobecna, to ta część, która nie tylko
    stanowisko KRK, ale i w ogóle zagadnienie ma "tam gdzie słońce nie
    dochodzi".

    Przyczyn tego ostatniego stanu rzeczy może być wiele. To mogą być choćby
    osoby, które uważają, że się na tym nie znają. Pewnie spora ilość osób
    uważa, że one same by nie usunęły ciąży, co nie znaczy ani, że są
    przeciwne aborcji, ani, że są za jej dozwoleniem. Jest cała masa osób w
    takim wieku, że poprą stanowisko KRK dla zasady i z powodu utożsamiania
    się z tym Kościołem, a nie z tego powodu, że w ogóle w jakikolwiek
    sposób w ogóle są zainteresowane brzmieniem tego przepisu.
    --
    (~) Robert Tomasik