  • Data: 2009-02-16 11:40:26
    Temat: Re: SMSy przechowywane przez operatora
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > To dziwne, bo już kilka lat temu oglądałem reportaż mówiący o zabójstwie
    > jakiejś dziewczyny. Została w nim właśnie poruszona kwestia zapisanych
    > przez operatora SMSów jakie odbierała i wysyłała tuż przed śmiercią,
    > które być może będą w stanie rzucić więcej światła na sprawę.
    > Potem słyszałem jeszcze kilka razy o podobnym przypadku.
    > Skoro nie ma w Polsce obowiązujące przepisu prawnego, czyżby operatorzy
    > przetrzymywali kopie naszej korespondencji bezprawnie?

    Może dziennikarzyny coś jak zwykle przekręciły.

    Zgaduję, że chodziło o informacje o SMS-ach takie jak data wysłania, od
    kogo i do kogo itp. - ale bez samej treści.

    Opcjonalnie też policja mogła dotrzeć fizycznie do komórek nadawcy bądź
    odbiorcy i stamtąd dopiero odczytać treść, dopasowując wszystkie SMS-y
    zapisane w telefonie do logów od operatora.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com