eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMS owy SPAM - co robic?Re: SMS owy SPAM - co robic?
  • Data: 2007-12-22 12:54:24
    Temat: Re: SMS owy SPAM - co robic?
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> To właśnie dowód na to, że nie ma bezpośredniego przełożenia pomiędzy
    >> pracownikiem BOA a SPAM-em.
    >
    > Moim zdaniem to jest własnie namacalny dowód na to że jest zupełnie
    > odwrotnie niż Ty uważasz. A dlatego, że jak rozmwiałem z konsultantką, to
    > ona w czasie tego połączenia przełączała się do działu zajmującego sie
    > rozsyłaniem spamu żeby mnie wypisali z listy. Poza tym trzy razy dokładnie
    > taki sam zbieg okoloiczności??
    >

    Zacznijmy od tego, że hot line nie prowadzi operator tylko jakaś zewnętrzna
    firma outsourcingowa zatrudniająca studentów. Ci mogą zrobić tyle na ile
    pozwala aplikacja dostarczona przez operatora. Jeśli nie ma w niej takiej
    opcji, spisywana jest tylko treść żądania i wysyłana do operatora. To
    "przełączenie się" to była po prostu rozmowa operatorki z jej managerem
    firmy call-center co zrobić z takim nietypowym przypadkiem. IMHO powinieneś
    jednak zostawić w BOA pisemne żądanie zaprzestania przetwarzania twoich
    danych w celach marketingowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1