    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMS
    Date: Sat, 13 Jan 2007 18:04:46 +0100

    scream napisał(a):

    > (...) sąd zamierza zbadać połączenia oraz to, jakie
    > wiadomości tekstowe i multimedialne wysyłali sobie przez telefony
    > gimnazjaliści. Z operatorów zdjęto obowiązek zachowania tajemnicy (...)
    >
    > Czyli jednak, mimo tajemnicy, przechowują.

    Po pierwsze, znam paru dziennikarzy PAP. Po drugie, wprawdzie nie znam
    żadnego rzecznika sądu, ale za to znam przynajmnie jednego rzecznika
    prokuratury i paru policji. Łącząc swoją wiedzę z powyższych miejsc nie
    dałbym złamanego grosza za prawdziwość powyższego zdania.
    Po trzecie - o ile wiem (chociaż pewnie nie wiem wszystkiego;) nie
    istnieje pojęcie zdjęcia obowiązku zachowania tajemnicy (rozumiem, że
    telekomunikacyjnej). Dla celów sądowniczych PT posługuje się zupełnie
    innymi terminami.

    M.