    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Date: Mon, 2 Jan 2023 01:54:51 +0100
    <63b1823b$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    <sj5z8c5t8rx1$.197cpjjowlkt0$.dlg@40tude.net>
    <63b18aee$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...net>
    <63b1ad46$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <d1g2b524kjnp$.1i40aogt4xd0j$.dlg@40tude.net>
    <63b22696$0$447$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 2 Jan 2023 01:34:29 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Które - dodajmy mało kto czyta.

    A to juz problem klienta. Dostarczono? dostarczono :-)

    > Przede wszystkim właśnie tych budynków. Zresztą przypominam sobie małą
    > wojenkę, bo w mieście wtedy były dwie telewizje kablowe i teraz jak
    > ustalić która może, a która nie i dlaczego?

    a) kto pierwszy ten lepszy,
    b) obie,
    c) a w ogole to nie ma przepisu, ze kazda koncesjonowana musi byc
    wpuszczona ? Oczywiscie mozna utrudniac - projekt, projekt budowlany,
    zatwierdzenia, opinie ... jak sie da, to sie zrobi :-)

    Ja mam chyba ze trzy sieci.

    > Teraz też jeszcze jest możliwość po sieci komputerowej to udzielać.

    Tez prawda. A siec komputerowa moze byc po kablu TV :-)

    > Ja już od lat się nie spotkałem.

    widac potanialo, albo lepsze kodowanie.
    Teraz jest problem dzielenia Netflixa :-)

    > Nie, no ja miałem ten pakiet dodatkowy. Tylko oni sobie podnieśli
    > stawkę, a ja o tym nie wiedziałem. Nie była to wielka kwota i gdyby mnie
    > tymi odsetkami karnymi nie zdenerwowali oraz koniecznością wyrównania na
    > dwa lata wstecz, to b y w ogóle nie było problemu.

    Zrozumiale, ale potem cos o przymusie kombinowales ...

    > Tak to właśnie mniej więcej działało. Anteny zbiorcze, to gdzieś w
    > latach 70-tych u nas robili. Wcześniej każdy sobie na dachu wieszał
    > swoją antenę.

    W wielkiej plycie byly juz standardem. Tylko sie potem psuly.

    > Ja nie potrafię tego zrozumieć, co się tak na tę głupotę uparli, zamiast
    > sfinansować do z podatku.

    moze musieliby podniesc podatki, a tego nie chcą ... oficjalnie.
    Choc przeciez - tak finansują.

    > Nie mam zielonego pojęcia. Wydaje mi się, że muszą darmo dać to, co byś
    > miał, jakbyś sobie sam antenę na dach wywalił.

    Wydaje mi sie, ze nie za darmo.

    J.