  • Data: 2003-01-19 16:21:38
    Temat: Re: ŚCIĄGANIE PIRATÓW - PROBLEM NIE TYLKO PRAWNY
    Od: "H" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest bez znaczenia.

    Myślę, że jednak ma znaczenie bo przepraszam bardzo ale: babcia kupująca na
    stadionie grę dla wnuczka; dziewczyna w wieku 16 lat kupująca płytkę
    muzyczną; student, który musi napisać pracę zaliczeniową tylko w Wordzie bo
    w innej formie nie wolno a nie ma kasy na oryginał bo ledwo płaci za
    akademik NIE SĄ TAKIMI SAMYMI PRZESTĘPACMI jak gwałciciele, oszuści,
    łapówkarze itd, których czyny zabronione też są zagrożone czasami mniejszym
    górnym zagrożeniem ustawowym niż czyn zabroniony polegający na ściągnięciu
    pirata.

    Po drugie, to że policja toleruje piratów handlujących softem (u mnie na
    rynku na przeciw komendy), to że w wielu ludzi nawet dobrze i bardzo dobrze
    zarabiających nie wstydzi się tego że ma piraty, że kompletnie nikt tego nie
    przestrzega powoduje, że JEST WIELKIE PRZYZWOLENIE SPOŁECZNE na tego typu
    zachowania i w rzeczywsitości ten przepis jest tak przestrzegany jak setki
    martwych przepisów w Polsce od aborcji zacząwszy a na zaśmiecaniu trawników
    skończywszy (wykroczenie z KW). Powstaje tu pytanie czy naród polski ze
    swojej natury łamie prawo czy też to prawo jest tworzone nie z myślą o tym
    narodzie tylko reprezentuje pewne wąskie grupy interesów ????

    BTW jeśli marszałek Borowski mówi o referendum w sprawie aborcji ja od
    dzisiaj mówię o referendum w sprawie liberalizacji przepisów dotyczących
    ścigania za naruszenie praw autorskich !!!! Myślę, że wynik takiego
    referendum był by oczywisty.

    Pozdrawiam
    H.