    From: "mgma" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzowiązanie umowy o prace
    Date: Sat, 21 Jan 2006 18:02:59 +0100

    Użytkownik "mariusz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dqtom4$m11$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pracuje w firmie ponad 5 lat. Mam od początku podpisaną umowę na czas
    > nieokreślony. rozumiem ze obowiązuje mnie 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia.
    > Na obecny rok przysługuje mi 26 dni urlopu + 2 opieki nad dzieckiem.
    > Chciałbym rozwiązać umowe z dniem 30 kwietnia. W jaki sposób załatwić aby
    > wypłaconono mi ekwiwalent za ten urlop. Do kwietnia raczej go nie bede
    mogł
    > wykorzystać a potem mi przepadnie gdyż mam załatwioną legalną pracę w
    Anglii
    > na umowe o prace wraz z ubezpieczeniem a niestety urlop z Polski tam nie
    > przechodzi. Mam zaciągniętą z Zakładowego Funduszu pożyczkę i ekwiwalent
    za
    > urlop chciałbym przeznaczyć na jej spłate.
    >
    > Proszę o podpowiedź jak najlepiej rozwiązać umowe.

    URLOP ZA 2006 BĘDZIE PRZYSŁUGIWAŁ PROPORCJONALNIE DO PRZEPRACOWANEGO OKRESU
    / 26 dni : 12 m-cy i razy 4 m-ce/.
    Urlop nie wykorzystany w jednej firmie nie przechodzi do drugiej. Jeśli w
    danej firmie nie zostanie wykorzystany to należy się ekwiwalent bez żadnej
    łaski.
    Za opiekę nad dzieckiem nie ma ekwiwalentu.