  • Data: 2005-06-10 07:34:34
    Temat: Re: Rzecznik przeciw nauczycielom
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:

    > Policja powiedziała jej, że nie wolno.

    No więc właśnie.

    > Działania dyrektora były zgodne z "Procedurami postępowania nauczycieli i
    > metodami współpracy z policją w sytuacjach zagrożenia dzieci i młodzieży
    > demoralizacją" opracowanymi wspólnie przez MSWiA oraz MENiS.
    > Dyrektor polecił pedagogwi szkolnemu jechać z uczennicami. Policjant
    > stwierdził jednak, że procedury tego nie przewidują, a on odpowiada za
    > zatrzymane uczennice.
    > Jeszcze przed zatrzymaniem szkoła poinformowala telefonicznie rodziców,
    > udzielając im pełnych informacji.

    Tego w prasie nie było.
    Natomiast tutaj będę bardziej oporny.
    W pewnej szkole, gdzie miałem okazję mieć coś do powiedzenia przez
    pewien czas wizyta policjantów zawsze kończyła się na gabinecie
    dyrektora i nigdzie dalej.
    Albo policja czekała na przyjazd rodziców, albo dostawała adres rodziców
    i została wysyłana do rodziców. O przesłuchiwania, czy w ogóle kontakcie
    policjanta z dzieckiem na terenie szkołu nie było mowy.