eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRzecznik praw konsumenta a zakup na firmę › Re: Rzecznik praw konsumenta a zakup na firmę
  • Data: 2012-05-12 22:34:01
    Temat: Re: Rzecznik praw konsumenta a zakup na firmę
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    spp wrote:
    > W dniu 2012-05-11 17:58, Rafal Lukawski pisze:
    >
    >> W praktyce w przypadku niezgodności towaru z
    >> umową sprzedający powinien pokryć całość dodatkowych kosztów z tego
    >> powodu, że to z jego winy zaistniał problem.
    >
    > Tak?
    > Zakładając że także w przypadku firm obowiązuje to pojęcie to jednak
    > mamy dwie równorzędne strony umowy i stwierdzenie iż w "praktyce
    > sprzedający jest winien" wydaje się być mocno dyskusyjne... :(

    Jełśi sprzedający źle oznakował towar wprowadzając kupującego w bład to
    wienien naprawić szkode poprzez co najmniej pokrycie wszelkich kosztów z
    jego błędu wynikłych.

    Podobnie jesli kupujący zamówił towar i podał specyfikajcę towaru a dostął
    co innego patrz wyżej.

    Obawiam sie że przy barku współpracy sprzedajacego konieczne jest pojście do
    sądu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1