  • Data: 2011-01-10 13:21:55
    Temat: Re: Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
    Od: "pyton" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:igebom$k5v$1@inews.gazeta.pl...

    > Dobrze, że nie zbombardowali okolicy, z której mieszkał...

    > Dlaczego do d...? Co ci przyjdzie z tego, że będziesz miał jego
    > podobiznę i nazwisko? Postawisz ołtarzyk czy jakieś voodoo odprawisz?

    Chcę wiedzieć kim był, może to mnie bardziej obchodzi niż ofiara, czemu
    jej nazwisko jest upubliczniane i już się ją uświęca, co?
    Nawet dostał order od prezydenta za to że zginął, a dla mnie mógłby
    zostać Markiem R. Jakoś nie uszanowano tego i podano pełne dane,
    dlaczego? A drugą wojnę to rozpętał Adolf H.?